Om föreningen

Attention Göteborg

Attention Göteborg är en ideell förening som arbetar för människor inom NPF-området. Föreningen arbetar också intressepolitiskt. Representanter från styrelsen sitter bland annat med i brukar- och inflytanderåd.

Kansliet

Attention Göteborg har sitt Kansli i FUB-Huset, Lillatorpsgatan 10 i Göteborg. Det går utmärkt att besöka oss på kansliet och det är alltid bra att boka en tid först.

Boka via e-post: kontakt@attentiongbg.se eller ring: 031-131900

Projektaktiviteter

Attention Göteborg erbjuder projektaktiviteter för medlemmar. Föreningen har en samtalsgrupp, en film & mediagrupp samt ”After School”

Projektaktiviteterna pågår i FUB-Huset, Lillatorpsgatan 10, tisdagar kl. 17-19.

Föräldragruppen

Attention Göteborgs Föräldragrupp varvar digitala träffar med fysiska träffar. Är du intresserad av att ingå i Föräldragruppen kan du registrera dig med namn och telefonnummer samt e-postadress.

Skicka detta till: kontakt@attentiongbg.se

Är du nyfiken att prova en av våra projektaktiviteter är det bra om du anmäler dig. Du kan anmäla dig via anmälningsfunktionerna på hemsidan, https://attentiongbg.se

Du kan också anmäla dig via e-post: kontakt@attentiongbg.se. Det går också att anmäla sig via telefon: 031-131900

Medlem